vineri, 11 martie 2011

A New Beginning

Si cum toate au un inceput asa are si blogul meu. Mai intai as vrea sa va povestesc cite ceva despre mine.
Sunt o tinara pasionata de tot ce-i frumos, ca si toata lumea de altfel. Ador sa ma trezesc dimineata si sa beau o cafea citind stirile online, sa urmaresc tendintele din fiece sezon si sa stau in fata oglinzii muuuuult pina ce ies din casa (nu ca as fi obsedata de mine sau de felul in care arat,doar ca aleg fiecare haina cu greu pina ma decid in ce ma imbrac). Cine ma cunoaste, stie ca studiez jurnalismul  si ca vreau sa ajung prezentatoare. E un vis realizabil!
Am facut dans citiva ani si am calatorit putin (daca as avea posibilitatea, as vizita toate locurile frumoase din lume). As putea mai multe sa va zic de mine, dar va las sa ma descoperiti in tot ce voi scrie, pentru ca-mi voi expune parerile pe orice tema...

8 comentarii:

  1. Anastasia3/11/2011

    Iti doresc succes in acest nou inceput .
    P.S. Si esti bravo ca ai scris purul adevar despre tine in mesajul de mai sus !
    Bravo si bafta mai departe .

    RăspundețiȘtergere
  2. Un blog e ca un fel de jurnal personal in care incerci sa iti exprimi cat mai bine starile, inceputul tau mi-a placut! este cu adevarat impresionant ca te-ai hotarat sa faci acest pas, multa bafta si cati mai multi cititori!

    RăspundețiȘtergere
  3. Anonim3/12/2011

    Un blog cu personalitate...ca si stapina!
    Curaj Olga!

    RăspundețiȘtergere
  4. Cristina5/18/2012

    articolul e fain imi place Olga dar prea putine articole publici mulst succes in continure

    RăspundețiȘtergere