joi, 17 martie 2011

WHAT IS BEAUTY?

Ce e frumusetea?
Un cuvint ce imediat imi aduce in fata un chip atragator. Pacat ca e profanat de machiaj, patat de solar si atins de chirurg (deocamdata moldevencele nu sunt in top). Da! Mai intai suntem atrasi de frumusetea fizica, doar avem ochi pentru ea. De regula ne place ceea ce place si altor ochi, iar daca o privim de mai multe ori isi pierde din farmec. E trecatoare! Multi  o cumpara... cu bani grei! Si totusi frumusetea ne deschide portile oriunde, ne ridica in slavi, ne ofera stabilitate, siguranta. Azi, ea e perceputa dupa revistele si posturile cu moda, deci e schimbatoare! 


Saptamana asta am auzit de la mai multe persoane ce e Frumusetea?! Unii spun ca e intelepciunea, altii sexualitatea, dar cel mai mult mi-a captat atentia o doamna care zicea: “ Frumos e omul natural, e Frumoasa femeia care are grija de familia sa, e Frumoasa femeia care gateste niste sarmale de-ti lingi degetele, e Frumoasa femeia din Epoca Renasterii, putin mai <apetisanta dupa forme>”, cat adevar sunt aceste cuvinte!

Mi-am pus si eu intrebarea data. Am recunoscut ca traiesc cu moda, cu tot ce uneori e fake,  cu tot ce se schimba de la o zi la alta. Vad Frumosul mai mult fizic, picioare lungi, sani rotunzi si mari, silueta de manechin, ochi mascati (de preferat albastri) si un par blond, iar ce e fals…  Ma bucura faptul ca nu uit niciodata de Frumusetea interioara. De multe ori m-am lovit cu exteriorul. O fi persoana atragatoare si ispititoare, insa daca nu ai despre ce discuta cu ea, atunci e ca o carcasa goala sau ce e mai trist dupa mine, un accesoriu.

Deci pana la urma ea e perceputa diferit. Fie ea interioara sau exterioara, Frumusetea mereu va fi ravnita si admirata. Sper doar ca o data cu trecerea timpului sa nu fie “mutilata” de tot si sa o apreciem la justa valoare!

2 comentarii: